Sider

søndag 28. august 2022

En historisk begivenhet

I går var jeg med på en historisk begivenhet!!
Det første medlemsmøtet i Folkestyret.
Rundt 100 engasjerte mennesker, fra forskjellige steder i Norges land, hadde tatt turen til Oslo og Litteraturhuset for å være med. Energien i rommet var glødende og god. Personer med mange ulike meninger, som alle er enige i at vi har en felles plattform i de 10 prinsippene Folkestyret er tuftet på - og som genuint ønsker å gjøre noe aktivt for å endre det politiske systemet vi har i dag.

Jeg må si jeg enda vibrerer av energi etter dette møtet og viljen til å gjøre noe er større enn noen gang. Jeg GLEDER meg enormt til fortsettelsen av denne bevegelsen.

Hvordan dette vil bli er for tidlig å si noe om - men vi som deltok har vært med på en begynnelse. Det er NÅ det er muligheten til å være med på å påvirke og forme hva dette kan bli. Per i dag har ca 800 personer meldt seg inn i Folkestyret, kanskje dette også kan være noe for deg?

Jeg sier som Patti Smith synger - "People Have the Power"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar