Sider

torsdag 3. november 2011

Ta kraften tilbake

Du har forrådt meg og trykket meg ned, inkarnasjon etter inkarnasjon. Jeg nekter å la dette skje igjen. Tiden er inne for meg å stå opp. Tiden er nå inne for meg å ta kraften tilbake!

Jeg ber deg; vær snill å identifiser din skygge. Si stopp! Lær av dette at du er god nok i deg selv. Du trenger ikke å dolke ned andre for å hevde deg selv. Du trenger ikke å trykke ned andre for å hevde deg selv. Det er plass for oss alle til å skinne i vår storhet.  Jeg tilgir deg dine handlinger og hilser deg i kjærlighet.

JEG står nå frem med all min kunnskap og kraft, i trygg viten om at jeg er verdifull, at mine handliger er gode, at mine meninger er verdsatt og at min kjærlighet blir satt pris på. Jeg står frem som det kraftfulle, ubegrensede vesen jeg er, og lar mitt lys skinne i all sin prakt! JEG ER!!!

Mkh
Ellen

1 kommentar:

  1. Den mørke sjelen(vår hovedfiende) får kun innpass i konkurransebaserte selvhevdelsesmiljøer, da den er primitiv/amatørmessig og nærer seg på andres frykt. Så snart hjertets vilje gjenopprettes og intuisjonen/de sanne følelsene overtar, avsløres den og uskadeliggjøres. Grunnleggende kjærlighet til alt og alle er derfor avgjørende.
    Kilde: Sjeletegn av Rosemary Altea

    SvarSlett